Najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy mogę zlecić Państwu tylko pojedyncze zadanie, np. rezerwację biletów lotniczych?

Tak, realizujemy zarówno pojedyncze zlecenia, jak i dłuższą współpracę. Możesz powierzyć Nam tylko rezerwację biletów, transport czy organizację wyjazdu.

2. Ile wcześniej trzeba zgłosić potrzebę organizacji transportu lub wyjazdu dla grupy?

Im wcześniej, tym lepiej – zwykle rekomendujemy zgłoszenie minimum 2–3 tygodnie przed planowanym terminem. W nagłych sytuacjach staramy się pomóc również „na ostatnią chwilę”.

3. Czy zajmujecie się także organizacją wyjazdów i usług dla osób prywatnych, czy tylko dla szkół i firm?

Obsługujemy szkoły, firmy i klientów indywidualnych. Niezależnie, czy planujesz zieloną szkołę, wyjazd integracyjny, czy prywatną podróż – możemy pomóc.

4. Czy pomagacie również przy przeprowadzkach i przewozie rzeczy?

Tak, koordynujemy także przeprowadzki – od transportu rzeczy, po pomoc w logistyce całego procesu.

5. Jak wygląda rozliczenie – czy płatność następuje przed czy po realizacji usługi?

W większości przypadków rozliczenie odbywa się po wykonaniu usługi. Przy większych zleceniach możemy poprosić o zaliczkę.

6. Czy pomagacie również w organizacji wyjazdów zagranicznych?

Tak, możemy zająć się rezerwacją lotów, noclegów, transferów oraz dopilnować szczegółów logistycznych  związanych z podróżą zagraniczną.

7. Czy współpracujecie ze sprawdzonymi firmami przewozowymi i usługodawcami?

Tak, korzystamy wyłącznie z usług zaufanych partnerów, z którymi mamy wieloletnią współpracę. Dzięki temu zapewniamy bezpieczeństwo i komfort podróży.

8. Jakie informacje muszę podać przy zamawianiu transportu dla grupy szkolnej?

Najważniejsze to liczba uczestników, termin wyjazdu, miejsce startu i cel podróży. Dodatkowo przydatne są informacje o bagażu, planowanych przerwach i ewentualnych specjalnych potrzebach grupy.